1. Müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad medpunkt.ee e-poest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja
Medikur OÜ (edaspidi E-pood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. E-pood asub aadressil
www.medpunkt.ee (edaspidi e-pood).
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid
õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS),
tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. E-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.

2. Hinnainfo

2.1. Kõik e-poes toodud hinnad on eurodes.
2.2. Ostude hinnale lisandub transpordi maksumus vastavalt pakutavale tarneviisile.
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja
aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse
Ostja ja Medikur OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud
tingimusi.
2.5. E-pood jätab endale õiguse teha müügihindades ja tingimustes muudatusi, mida
kajastatakse medpunkt.ee lehel.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Toodete tellimiseks palume lisada valitud toode/tooted ostukorvi. Seejärel on võimalik
jätkata toodete sirvimist või alustada tellimuse vormistamist. Ostukorvi sisu on võimalik
enne tellimuse kinnitamist muuta ja vajadusel sealt tooteid eemaldada. Muudatustest
tulenevalt arvutatakse automaatselt ümber tasumisele kuuluv summa.
3.2. Ostu sooritamiseks palume vajutada nuppu “Kassa”.
3.3. Kassas on võimalik valida, kas sooritada ost kliendikontot registreerimata või sooritada
ost koos kliendikonto registreerimisega. Soovitame registreerida kliendikonto, et järgmisel
korral ostu sooritades ei peaks uuesti sisestama oma andmeid st. kõik andmed on juba
eeltäidetud.
3.4. Ostu vormistamisel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete
kohaletoimetamise viis ning soovikorral lisage ostule kommentaar ja vajutage lingile „Jätkaˮ.
Seejärel valige makseviis, kas pangaülekanne, pangalink (maksekeskus) või kohapeal
sularahas. Seejärel vajutage linki „kinnita tellimus“.
3.5. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest
esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta
kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.6. E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R (10:00−17:00) ja võimalusel
ka teistel aegadel.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub e-poodi andma Ostjale üle olemasoleva või e-poe
poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale,
Ostja kohustub E-poele tasuma Kauba eest esitatud arvel (tellimuse vormistamisel)
näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, loetakse tellimusest loobumiseks 3 päeva
möödudes alates tellimuse vormistamisest ja tühistatakse.
3) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Medikur OÜ pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib e-pood tellimuse ning annab selle
kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele . Kõik laos olevad tooted toimetatakse
kliendile 3-5 päeva jooksul. Tellimisel olevate kaupade saabumisajast informeeritakse klienti
eraldi.

Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused (ainult Eesti Vabariigi piires):

* Omniva, Itella Smartpost pakiautomaat või DPD pick up punkt – tellimus
toimetatakse 3-5 päeva jooksul valitud pakiautomaati või punkti.
Tellimuse kohale jõudmisel saadetakse Teile vastavasisuline SMS teade.

* Kuller toimetab kauba tellitud addressile – tellimus toimetatakse
Tellija poolt märgitud aadressile.

* Tulete peale kinnituse saamist ise esindusse Ehitajate tee 109b,
Tallinnasse järgi

TÄHELEPANU! Tellimused väljaspoole Eesti Vabariiki on ainult eraldi kokkuleppel!

5.2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa
laekumise hetkest E-poe pangakontole.
5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb esitada korrektsed ja Ostja poolt kontrollitud
ning kehtivad andmed.
5.4. E-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on
logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud
asjaoludest, mida e-pood ei saanud mõjutada ega ette näha.5.5. Kauba kättesaamise hetkeks loetakse selle: väljavõtmist pakiautomaadist,
postkontorist, kulleri poolt üleandmist või esinduses vastu võtmist.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda
põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm võib olla toodud e-poe
kodulehel http://medpunkt.ee/index.php?route=account/return/add.
6.2. Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest
tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on
vaja toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda toote olemuses,
omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal
lubataks seda tavapäraselt poes teha.
6.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mis on esitatud
kodulehel medpunkt.ee või saata kiri aadressile info@medpunkt.ee hiljemalt 14 päeva
jooksul kauba kättesaamisest.
6.4. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või
esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.5. Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui e-pood on nõustunud
kaubale ise järele tulema.
6.6. E-pood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem
kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Ostja
kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui Ostja on sõnaselgelt valinud
ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva
kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud

7.1. E-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest
juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida E-pood
ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1. Ostja annab E-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja
töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune
aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba
kohaletoimetamiseks.
8.2. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja
arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba
kohaletoimetamiseks.
8.3. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Ostja on
selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel.
8.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete
pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka E-poel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
9.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole,
esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3. Tootel puuduse ilmnemisel palume lõpetada toote kasutamine.
9.4. Puudusega toote parandamise või asendamise lepivad E-pood ja Ostja omavahel
kokku.
9.5. E-pood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote
mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon
e-postiaadressile info@medpunkt.ee, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon,
tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Vaata ka
peatükk 11.
9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema
esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel,kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Ostjal on õigus nõuda E-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba
eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba
parandamine või asendamine ebaõnnestub, e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja
jooksul kõrvaldanud, Ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10.Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

10.1. Kui E-pood on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus E-poe
pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib
Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.
Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on
toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide
lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. Internetipõhise
vaidluste lahendamise platvorm, ODR platvorm – http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

11.Vastutus ja vääramatu jõud

11.1. Medikur OÜ vastutab Ostja ees medpunkt.ee poolt käesolevate tingimuste
rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud
juhtudel ja ulatuses.
11.2. Ostja vastutab medpunkt.ee ees Ostja poolt käesolevate tingimuste rikkumisega
tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
11.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta
käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või
selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud
nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
11.4. Medikur OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Ostjale tarneaegade,
hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
11.5. Medikur OÜ ei kompenseeri Ostja kulusid, mis tekivad asjaolust, et Ostja võttis enda
peale kolmandate (medpunkt.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate
tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
11.6. Medikur OÜ ei kompenseeri Ostjale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste
muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

12.Muud tingimused

12.1. Medikur OÜ kasutab Ostja esitatud informatsiooni ainult Ostja ostutellimuse
täitmiseks. Medikur OÜ ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud
informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel. Panga ja ostja
vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat
informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel
liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
12.2. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Medikur OÜ
Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest
teistest aktidest.
12.3. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad
pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada
poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks
Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Medikur OÜ-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks
Kohtusse.